TV 2's digitale fordobling er ikke nødvendigvis en fordobling

TV 2 vil sætte fut under de digitale kedler og løfte omsætningen de næste tre år. Tidligere har målsætningen lydt på en fordobling, men helt så håndfast kan det ikke siges, mener kommerciel direktør.
Flemming Rasmussen, kommerciel direktør, TV 2 | Foto: Miklos Szabo/TV 2
Flemming Rasmussen, kommerciel direktør, TV 2 | Foto: Miklos Szabo/TV 2
THOMAS NYGAARD MADSEN OG CHRISTIAN CARLSEN

En ny koncernstrategi skal sparke TV 2's digitale omsætning i vejret. Strategien blev meldt ud i august, og koncerndirektør, Merete Eldrup, sagde ved den lejlighed, at målet er en fordobling af den digitale omsætning frem mod 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også