MediaWatch

TV 2's digitale fordobling er ikke nødvendigvis en fordobling

TV 2 vil sætte fut under de digitale kedler og løfte omsætningen de næste tre år. Tidligere har målsætningen lydt på en fordobling, men helt så håndfast kan det ikke siges, mener kommerciel direktør.

Flemming Rasmussen, kommerciel direktør, TV 2 | Foto: Miklos Szabo/TV 2

En ny koncernstrategi skal sparke TV 2's digitale omsætning i vejret. Strategien blev meldt ud i august, og koncerndirektør, Merete Eldrup, sagde ved den lejlighed, at målet er en fordobling af den digitale omsætning frem mod 2018.

Det vil sende omsætningen i den del af TV 2 op i omegnen af en halv mia. kr., men tallet er ikke nagelfast, fortæller Flemming Rasmussen, kommerciel direktør hos TV 2.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs