MediaWatch

Ny Yousee-strategi får lunken modtagelse

Yousee lancerer en række nye tiltag, som skal stoppe kundesivningen, men der er ikke tale om noget stort skridt for tv-forretningen, mener to analytikere.

Foto: PR/Yousee

Farvel til Yousee Play, goddag til Cmore, mere fokus på indholdet og mindre fokus på Yousee-brandet, og flere kunder får mulighed for at se tv på mobil og tablet.

Det er blandt hovedoverskrifterne i Yousees nye tiltag for at stoppe den kundesivning, der har præget TDC's tv-forretning i flere år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs