Yousee: Vi kan stoppe kundesivningen nu
I går skiftede Yousee udseende og justerede produktet for at sige farvel til den traditionelle rolle som tv-udbyder. Væk er de grønne striber i logoet, og ind er kommet et mindre sprælsk logo og en markedsføringsstrategi, hvor afsenderen nedtones, og det samlede udbud af tv, serier og film i Yousee-paraplyen skal tale for sig selv.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Yousee ændrer streaming-kurs igen igen
For abonnenter
Yousee og Stofa gør klar til øget konkurrence
For abonnenter