Yousee: Vi kan stoppe kundesivningen nu

Q&A: Relanceringen af Yousee, der blev rullet ud i går, skal først og fremmest sætte en prop i kundeafgangen fra koncernen, siger direktør.
Rene Brøchner, adm. direktør, Yousee | Foto: PR
Rene Brøchner, adm. direktør, Yousee | Foto: PR

I går skiftede Yousee udseende og justerede produktet for at sige farvel til den traditionelle rolle som tv-udbyder. Væk er de grønne striber i logoet, og ind er kommet et mindre sprælsk logo og en markedsføringsstrategi, hvor afsenderen nedtones, og det samlede udbud af tv, serier og film i Yousee-paraplyen skal tale for sig selv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også