MediaWatch

Yousee: Vi kan stoppe kundesivningen nu

Q&A: Relanceringen af Yousee, der blev rullet ud i går, skal først og fremmest sætte en prop i kundeafgangen fra koncernen, siger direktør.

Rene Brøchner, adm. direktør, Yousee | Foto: PR

I går skiftede Yousee udseende og justerede produktet for at sige farvel til den traditionelle rolle som tv-udbyder. Væk er de grønne striber i logoet, og ind er kommet et mindre sprælsk logo og en markedsføringsstrategi, hvor afsenderen nedtones, og det samlede udbud af tv, serier og film i Yousee-paraplyen skal tale for sig selv.

Blandt de nye tilbud er et samarbejde med Bonniers filmtjeneste Cmore, der giver Yousees bredbåndskunder adgang til Cmores film. Derudover udvider Yousee kundernes mulighed for at se tv på mobil og tablet, så alle med en grundpakke kan se tv på farten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs