
I går skiftede Yousee udseende og justerede produktet for at sige farvel til den traditionelle rolle som tv-udbyder. Væk er de grønne striber i logoet, og ind er kommet et mindre sprælsk logo og en markedsføringsstrategi, hvor afsenderen nedtones, og det samlede udbud af tv, serier og film i Yousee-paraplyen skal tale for sig selv.
Blandt de nye tilbud er et samarbejde med Bonniers filmtjeneste Cmore, der giver Yousees bredbåndskunder adgang til Cmores film. Derudover udvider Yousee kundernes mulighed for at se tv på mobil og tablet, så alle med en grundpakke kan se tv på farten.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app