MediaWatch

Discovery spidser hovedkanaler til

Discovery lægger an til et efterår, hvor en stor forhindringsbane skal gøre Kanal 5 kendt for mere end landskampe - og Gitte Nielsen gøre Kanal 4 til mere end "De unge mødre".

Ninja Warrior er blandt Discoverys nye programmer.

Efter det seneste opkøb af Eurosport og Canal 8 og 9 tæller Discovery Networks mere end et par håndfulde kanaler på det danske marked.

Den store opgave, der venter, er at tegne et mønster i kludetæppet, så seerne kan se den røde tråd i hver kanal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Aller Media nedlægger printmagasin til unge, TV 2 Øst får ny adm. direktør, og reklame fra Liberal Alliance på TV3+ har rejst debat om politiske reklamer på tv. Få overblikket over den seneste uge i mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs