MediaWatch

X Factor-producent vender minus til lille plus

Lavere omkostninger sikrer selskabet bag bl.a. X Factor et plus for 2014 mod et minus året før.

Blu producerer bl.a. X Factor. Her billede fra den seneste sæson. | Foto: Mogens Flindt/Polfoto/Arkiv

Blu kom ud af 2014 med et overskud på 732.000 kr. Det er ganske vist langt fra nogle af konkurrenternes noget federe bundlinjer, men set i forhold til året forinden er der tale om en solid fremgang. Her blev det nemlig til et underskud på 1 mio. kr. for selskabet.

Blus adm. direktør, Anne Brostrøm, forklarer især fremgangen med lavere omkostninger.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR udpeger direktør for nyoprettet område

Flere måneder efter, DR løftede sløret til det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering", har man fundet områdets nye direktør. Han får ansvaret for at sikre, DR kan indfri sine public service-forpligtelser i et mediemarked i rivende udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs