MediaWatch

X Factor-producent vender minus til lille plus

Lavere omkostninger sikrer selskabet bag bl.a. X Factor et plus for 2014 mod et minus året før.

Blu producerer bl.a. X Factor. Her billede fra den seneste sæson. | Foto: Mogens Flindt/Polfoto/Arkiv

Blu kom ud af 2014 med et overskud på 732.000 kr. Det er ganske vist langt fra nogle af konkurrenternes noget federe bundlinjer, men set i forhold til året forinden er der tale om en solid fremgang. Her blev det nemlig til et underskud på 1 mio. kr. for selskabet.

Blus adm. direktør, Anne Brostrøm, forklarer især fremgangen med lavere omkostninger.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs