En del af Watch Medier

MediaWatchfredag27. januar 2023

  • Søg
  • Log ind
  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Søg
  • Log ind
  • Seneste
  • Søg
  • Log ind
  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Magasiner
  • Forlag
  • Politik
  • Debat
  • Navne
  • Mediejob
07.07.2015kl. 07.43

Bureau skal øge TV 2 Play-kunders loyalitet

TV 2 har fundet bureau, der skal levere platform til TV 2 Play, som skal øge kundernes loyalitet.
af CHRISTIAN CARLSEN

Efter et udbud har TV 2 valgt bureauet Kaplan til at etablere en ny dialogplatform for streamningtjenesten TV 2 Play, skriver Berlingske Business.

Kaplan, som oprindeligt er svensk, men senest har åbnet en afdeling i Danmark, vandt udbuddet i konkurrence med it-udbydere som Net-company og Oracle. Kaplan vandt udbuddet på baggrund af et bud på en dialogplatform udviklet på Adobe Campaign. Dialogplatformen skal forbedre TV 2 Plays muligheder for at give kunderne personlige anbefalinger og anden relevant information.

"Der er i bund og grund tale om en dialogplatform, som vi skræddersyr til TV 2 Play. Derudover er jeg overbevist om, at det også er vores specifikke fokus på at opbygge loyalitet, der sikrede os opgaven," siger Nikolaj Nørgaard, adm. direktør og partner i Kaplan, til Berlingske Business.

Arbejdet med at implementere platformen starter i august, og de første dialogprogrammer forventes at være i drift senere på året.

Relaterede artikler:

  • Foto: Linda Johansen/Polfoto/Arkiv

    TV 2 bliver digital affyringsrampe for ny Klovn-film

    For abonnenter

  • Foto: CLAUS BJØRN LARSEN/POLFOTO

    TV 2 Play sender live-koncerter fra festival

    For abonnenter

  • Foto: Ritzau Scanpix/Ole Steen/Arkiv

    Branche: Flow-tv spiller hovedrollen - også i 2019

    For abonnenter

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Foto: Jens Dresling
Digital

Podcasts, video og unikt indhold skal lokke flere til Ekstra Bladet+

Målsætningen for avisen er at hente højere vækst i abonnementsbasen end sidste år, fortæller kommerciel direktør Signe Skarequist.
  • Ekstra Bladet indtager digital førerposition og sætter efter flere abonnenter
  • B.T. sætter datamur om indholdet for at få mere ud af brugerne

For abonnenter

Foto: Gingers Eyes Photography
Debat

Medieklummen: "Får det der metavers nogensinde ben at gå på?"

Foto: Janus Engel
Medienyt

Stadig flere danskere søger væk fra nyheder

For abonnenter

Foto: Tv 2 / Danmark
TV

TV 2-direktør: Kræver stort arbejde at konstatere bevidst logindeling

For abonnenter

Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Medienyt

DR Nyheders redaktion i Australien åbner i efteråret

For abonnenter

Foto: Jens Dresling / Politiken
TV

Læge sagsøger TV 2 for mere end en million kroner

Læs også

Foto: Jens Dresling
Digital

Podcasts, video og unikt indhold skal lokke flere til Ekstra Bladet+

Målsætningen for avisen er at hente højere vækst i abonnementsbasen end sidste år, fortæller kommerciel direktør Signe Skarequist.

For abonnenter

Foto: Pr/nextory
Forlag

Nextory har anmeldt Storytel til konkurrencestyrelsen i Sverige

Nextory mener, at Storytel har misbrugt sin dominerende markedsposition. Storytel håber, at parterne kan nå til enighed om en ny aftale. 

For abonnenter

Foto: Janus Engel
Medienyt

Stadig flere danskere søger væk fra nyheder

En stigende andel af befolkningen er blevet nyhedstrætte og vælger aktivt nyheder fra, viser årlig rapport om danskernes medievaner fra DR Medieforskning.

For abonnenter

Seneste nyt

  • Podcasts, video og unikt indhold skal lokke flere til Ekstra Bladet+ – 08.25
  • TV 2-direktør: Kræver stort arbejde at konstatere bevidst logindeling – 07.59
  • Ny pressechef vil gøre ALK mere attraktivt for nye medarbejdere – 07.00
  • Stadig flere danskere søger væk fra nyheder – 26. jan.
  • Norske medier opgraderer radiomåling hos Nielsen – 26. jan.
  • Medieklummen: "Får det der metavers nogensinde ben at gå på?" – 26. jan.
  • DR Nyheders redaktion i Australien åbner i efteråret – 26. jan.
  • Læge sagsøger TV 2 for mere end en million kroner – 26. jan.
  • Medierapport viser markant stigning i unges brug af Tiktok – 26. jan.
  • Bureauer: Betaling garanterer ikke visninger af reklamer på Tiktok – 26. jan.
  • Buzzfeed flyver til vejrs efter nyt Meta-samarbejde – 26. jan.
  • Viaplay lancerer streamingindhold i Østrig med hjælp fra Canal+ – 26. jan.
  • 24syv-direktør trækker i land efter fremlægning af "forkerte" lyttertal – 26. jan.
  • Tyske organisationer sagsøger Twitter for ikke at fjerne antisemitisk indhold – 26. jan.
  • Bonnier hæver bud på magasinplatform med trecifret millionbeløb – 26. jan.
Flere nyheder

Job

  • Life science journalist

  • DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney

  • Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef

  • Redaktionschef til DR Syd

  • Publiceringsredaktør til DRTV

  • TV 2 søger velskrivende digital journalist

  • Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn

  • Ledende producer til TV 2 Fyn

Watch Job

  • Product Owner – vær med til at forvalte IT-systemer midt i den grønne omstilling

  • People and Operations Partner

  • Revisor med minimum et par års erfaring

  • Head of Compliance, DLA Piper Denmark

  • Danske Rederier søger klimakonsulent til barselsvikariat

Se flere jobs

Job

  • Life science journalist

  • DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney

  • Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef

  • Redaktionschef til DR Syd

  • Publiceringsredaktør til DRTV

  • TV 2 søger velskrivende digital journalist

  • Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn

  • Ledende producer til TV 2 Fyn

Se flere jobs

Kolofon

MediaWatch
Søg

Sektioner

  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Magasiner
  • Forlag
  • Politik
  • Debat
  • Navne
  • Mediejob
  • Sitemap
  • RSS feeds

Redaktør

Julie Mia Fogde

julie@mediawatch.dk

Tlf.: +45 3330 8301

Ansv. chefredaktør

Anders Heering

Udgiver

JP/Politikens Hus A/S

Annonceafdeling

annoncering@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Annoncering

Jobannoncering

job@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Job

Abonnement

Prøv MediaWatch gratis eller få tilbud på et abonnement, der passer til lige netop dig eller din virksomhed.

mediawatch@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Læs mere om abonnement her

Adresse

MediaWatch

Rådhuspladsen 37

1785 København V

Tlf.: +45 3330 8365

Retningslinjer

  • Persondatapolitik

Copyright © MediaWatch — Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret

Microsoft er i gang med at udfase Internet Explorer – det er vi derfor også.
Vi anbefaler en af følgende browsere for en bedre oplevelse. Klik på et af ikonerne for at downloade en ny browser.

Med venlig hilsen,
MediaWatch

Google ChromeMozilla FirefoxMicrosoft Edge