Bureau skal øge TV 2 Play-kunders loyalitet
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6097363.ece/ALTERNATES/schema-16_9/TV2%2520Play.jpg)
Efter et udbud har TV 2 valgt bureauet Kaplan til at etablere en ny dialogplatform for streamningtjenesten TV 2 Play, skriver Berlingske Business.
Kaplan, som oprindeligt er svensk, men senest har åbnet en afdeling i Danmark, vandt udbuddet i konkurrence med it-udbydere som Net-company og Oracle. Kaplan vandt udbuddet på baggrund af et bud på en dialogplatform udviklet på Adobe Campaign. Dialogplatformen skal forbedre TV 2 Plays muligheder for at give kunderne personlige anbefalinger og anden relevant information.
"Der er i bund og grund tale om en dialogplatform, som vi skræddersyr til TV 2 Play. Derudover er jeg overbevist om, at det også er vores specifikke fokus på at opbygge loyalitet, der sikrede os opgaven," siger Nikolaj Nørgaard, adm. direktør og partner i Kaplan, til Berlingske Business.
Arbejdet med at implementere platformen starter i august, og de første dialogprogrammer forventes at være i drift senere på året.
Relaterede artikler
TV 2 bliver digital affyringsrampe for ny Klovn-film
For abonnenter
TV 2 Play sender live-koncerter fra festival
For abonnenter
Branche: Flow-tv spiller hovedrollen - også i 2019
For abonnenter