Bureau skal øge TV 2 Play-kunders loyalitet

TV 2 har fundet bureau, der skal levere platform til TV 2 Play, som skal øge kundernes loyalitet.

Efter et udbud har TV 2 valgt bureauet Kaplan til at etablere en ny dialogplatform for streamningtjenesten TV 2 Play, skriver Berlingske Business.

Kaplan, som oprindeligt er svensk, men senest har åbnet en afdeling i Danmark, vandt udbuddet i konkurrence med it-udbydere som Net-company og Oracle. Kaplan vandt udbuddet på baggrund af et bud på en dialogplatform udviklet på Adobe Campaign. Dialogplatformen skal forbedre TV 2 Plays muligheder for at give kunderne personlige anbefalinger og anden relevant information.

"Der er i bund og grund tale om en dialogplatform, som vi skræddersyr til TV 2 Play. Derudover er jeg overbevist om, at det også er vores specifikke fokus på at opbygge loyalitet, der sikrede os opgaven," siger Nikolaj Nørgaard, adm. direktør og partner i Kaplan, til Berlingske Business.

Arbejdet med at implementere platformen starter i august, og de første dialogprogrammer forventes at være i drift senere på året.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også