
"Klovn Forever", efterfølgeren til "Klovn – The Movie", afprøver de næste måneder en helt ny lanceringstrategi i udvidet kommercielt samspil med hele TV 2.
Som tidligere omtalt på MediaWatch har TV 2 engageret sig i et hidtil uset tæt samarbejde om en filmlancering, som indebærer et fælles site, klovnforever.dk, og nyt indhold eksklusivt til TV 2's digitale platforme.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.