1H: TV 2's hovedkanal tabte bolden

TV 2-koncernen tabte kommerciel styrke i første halvår trods vellykket lancering af ny TV 2 Sport. Det gav plads til de stadig mere robuste konkurrenter.
Færre VM-kampe i januar gjorde rigtig ondt på TV 2. | Foto: Aleksandar Djorovic/Polfoto/Arkiv
Færre VM-kampe i januar gjorde rigtig ondt på TV 2. | Foto: Aleksandar Djorovic/Polfoto/Arkiv

Især TV 2's hovedkanal bærer skylden for, at TV 2-koncernen mistede kommercielt terræn i det første halve år af 2015. Det viser en seerstatus beregnet af GroupM blandt de 19-50-årige seere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også