
Især TV 2's hovedkanal bærer skylden for, at TV 2-koncernen mistede kommercielt terræn i det første halve år af 2015. Det viser en seerstatus beregnet af GroupM blandt de 19-50-årige seere.
De seks TV 2-kanaler landede på en seerandel på 48,9 pct., svarende til et tab på 2,3 sharepoint i forhold til 1H 2014.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.