MediaWatch

Q1: DR snupper kneben føring over TV 2

Opbrud i styrkeforholdet på tv-markedet. Seerne brugte i 1. kvt. lidt mere tid på DR TV, end på TV 2-kanalerne, mens udbygget Discovery Networks overhaler TV3.

TV 2 var i 15 år den dominerende broadcast-gruppe i Danmark, så fulgte en årrække, hvor DR og TV 2-familien stod meget jævnbyrdigt målt blandt alle seere i landet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs