Esben Bjerre: MX-fejde handler ikke om seertal

Hvad har Monte Carlo egentlig imod Metroxpress, og hvorfor er den ikke en avis? MediaWatch har spurgt den ene af de to værter efter medieblæsten om deres busreklame.
Foto: Theis Mortensen/DR
Foto: Theis Mortensen/DR

De ville sætte en debat i gang om, hvad man kan indrykke af budskaber på de københavnerstang-gule busser i hovedstaden. Derfor købte Monte Carlo-værterne Esben Bjerre og Peter Falktoft for 2500 kr. reklameplads på linje 5A til budskabet #metroxpresserikkeenavis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også