
De ville sætte en debat i gang om, hvad man kan indrykke af budskaber på de københavnerstang-gule busser i hovedstaden. Derfor købte Monte Carlo-værterne Esben Bjerre og Peter Falktoft for 2500 kr. reklameplads på linje 5A til budskabet #metroxpresserikkeenavis.
Kort efter blev reklamen pillet af igen efter henstilling fra Monte Carlos bedste kunde, DR3, og tilbage stod duoen med godt et døgns koncentreret medieopmærksomhed - om alt andet end det, der var formålet. Hvad grænserne for ytringsfriheden er bus-wize, blev de færreste klogere på. Og hvorfor Monte Carlo tilsyneladende har et robust horn i siden på Metroxpress fortonede sig også.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app