MediaWatch

Q1: Udbygget Discovery Networks viser muskler

Det konsoliderede Discovery Networks med nu otte kanaler hentede strukturel seervækst, mens TV 2's hovedkanal måtte bøde for ringere håndboldudbytte i 1. kvartal.

Discovery-koncernen udførte en efterårslancering af krimikanalen ID.

Det nye Discovery Networks - før SBS Discovery - bevægede sig ind i 2015 med gode forudsætninger for at lægge pres på de større konkurrenter i klassen, TV 2-familien og TV3-kanalerne.

Discovery-koncernen gennemførte en vellykket efterårslancering af krimikanalen ID, og koncernen er midt i at udvide den gamle portefølje med fire små, nyerhvervede kanaler, Eurosport 1 og 2, Canal 8 og Canal 9.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs