MediaWatch

Q1: Udbygget Discovery Networks viser muskler

Det konsoliderede Discovery Networks med nu otte kanaler hentede strukturel seervækst, mens TV 2's hovedkanal måtte bøde for ringere håndboldudbytte i 1. kvartal.

Discovery-koncernen udførte en efterårslancering af krimikanalen ID.

Det nye Discovery Networks - før SBS Discovery - bevægede sig ind i 2015 med gode forudsætninger for at lægge pres på de større konkurrenter i klassen, TV 2-familien og TV3-kanalerne.

Discovery-koncernen gennemførte en vellykket efterårslancering af krimikanalen ID, og koncernen er midt i at udvide den gamle portefølje med fire små, nyerhvervede kanaler, Eurosport 1 og 2, Canal 8 og Canal 9.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs