Q1: Udbygget Discovery Networks viser muskler

Det konsoliderede Discovery Networks med nu otte kanaler hentede strukturel seervækst, mens TV 2's hovedkanal måtte bøde for ringere håndboldudbytte i 1. kvartal.
Discovery-koncernen udførte en efterårslancering af krimikanalen ID.
Discovery-koncernen udførte en efterårslancering af krimikanalen ID.

Det nye Discovery Networks - før SBS Discovery - bevægede sig ind i 2015 med gode forudsætninger for at lægge pres på de større konkurrenter i klassen, TV 2-familien og TV3-kanalerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også