MediaWatch

Q1: Teenagere flygter stadig fra flow-tv

Tv-forbruget hos den vigtige målgruppe mellem 21 og 50 år faldt beskedent i 1. kvartal, men blandt teenagere rutsjede det hele 10 pct. ned.

Marius Nyheim/Polfoto

Den yngre del af befolkningen ser stadig mindre og mindre tv, viser tal for 1. kvartal og udfordrer tv-stationer og annoncører, der vil fange de unge forbrugere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Meta truer med at fjerne nyheder fra Facebook

Et amerikansk lovforslag, der skal stille medier stærkere i forhandlinger om betaling for nyhedsindhold på platforme som Facebook, får det sociale medieselskab til igen at true med at fjerne nyhedsartikler.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs