Q1: Teenagere flygter stadig fra flow-tv

Tv-forbruget hos den vigtige målgruppe mellem 21 og 50 år faldt beskedent i 1. kvartal, men blandt teenagere rutsjede det hele 10 pct. ned.
Marius Nyheim/Polfoto
Marius Nyheim/Polfoto

Den yngre del af befolkningen ser stadig mindre og mindre tv, viser tal for 1. kvartal og udfordrer tv-stationer og annoncører, der vil fange de unge forbrugere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også