2014: TV3 slipper bedst fra kommerciel styrkeprøve
![Foto: Lars Poulsen/Polfoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7125067.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_44346043.jpg)
TV3-gruppen er årets kommercielle vinder. De fem TV3-kanaler henter 0,5 sharepoint i tæt konkurrence med markedets mange andre kommercielle modstandere.[fakta]
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
SBS Discovery: Vi skal være to'er i kommercielt marked
For abonnenter
2014-status: TV 2 overrasker mediebureauer
For abonnenter
Q1-3: DR-kanaler presser TV 2-familien
For abonnenter