TV 2, TV3 og Discovery afviser skærpet reklame-pres i 2015
![Polfoto | Foto: Jan Dagø/Polfoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7358891.ece/ALTERNATES/schema-16_9/tv_seer_keder_sig_jan_dag%25C3%25B8_polfoto.jpg)
Ved indgangen til 2015 er kommercielt tv på ny under pres fra to afgørende fronter. Hverken seernes eller annoncørernes appetit på traditionelt kommercielt tv er helt så stor, som den var i velmagtsdagene.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Presset tv-marked vil have mere for varen
For abonnenter
Svagt tv-salg presser 2014 i minus
For abonnenter
TV 2 og MTG anerkender risiko for stort reklamefald
For abonnenter