MediaWatch

Presset tv-marked vil have mere for varen

Tv-selskaber, annoncører og mediabureauer krydser klinger i kampen om årets tv-omsætning på et marked, hvor både seernes og annoncørernes appetit på kommercielt tv er aftagende.

Om godt én måned skal årsaftalerne for 2015 mellem tv-selskaber, annoncører og bureauer være forhandlet på plads.

Parterne krydser klinger i disse dage med udsigt til et 2015, hvor kommercielt tv fortsat er under pres på to afgørende fronter; hverken seernes eller annoncørernes appetit på traditionel kommercielt tv er så stor som tidligere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs