MediaWatch

SBS Discovery dropper SBS

'SBS Discovery' bliver til 'Discovery Networks Denmark', og selvom der mest er tale om en brandjustering, sender koncernen også et signal til markedet om nye tider.

Christian Kemp

SBS Discovery dropper “SBS” i navnet, og mediekoncernens navn bliver fremover ‘Discovery Networks Denmark’, der er del af den nydannede enhed, Discovery Networks Northern Europe.

Dermed forsvinder “SBS” brandet helt ud af den danske medieverden efter knap 25 år.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR udpeger direktør for nyoprettet område

Flere måneder efter, DR løftede sløret til det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering", har man fundet områdets nye direktør. Han får ansvaret for at sikre, DR kan indfri sine public service-forpligtelser i et mediemarked i rivende udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs