MediaWatch

Ekstra annoncør-millioner polstrer TV 2-budgetter

Annoncørbetalt tv står i 2015 til at kunne finansiere op mod halvdelen af budgettet til 12-15 af TV 2's kommende annoncørbetalte programmer, forventer TV 2.

Christian Bitz, Claus Holm. Foto: TV2

TV 2 har for nylig indgået en større AFP-aftale (advertising funded program) med Coop om et nyt madprogram.

Programmet bliver af én 12-15 AFP-projekter, som afdelingen ‘Kommercielle Partnerskaber’ forventer at afvikle i 2015.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs