Annoncørbetalte programmer sparer TV 2 tocifret mio. beløb

TV 2 har seks annoncørbetalte programmer på vej og seks mere i kikkerten. Lanceringen af TV 2 Fri og andre forhold gør de såkaldte AFP-projekter til et attraktivt alternativ til product placement.

Product placement blev tilladt i Danmark i 2010 og forbudt igen i seneste medieforlig, uden at TV 2 græd mange tårer af den grund.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også