Branche: Google og Netflix bør co-finansiere dansk film

Ud over teleoperatørerne må brands som Google og Facebook også bidrage til dansk filmproduktion, lyder revideret filmbrancheoplæg.

Når forhandlinger om et nyt filmforlig for 2015-18 forventes at gå i gang inden for et par uger, står finansieringen og nye finansieringsmuligheder for dansk film, blandt andet på grund af faldende salg af dvd-film og flere digitale udfordringer, højt på dagsordenen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også