MediaWatch

Mindshare: Reklamemængde truer tv-mediet

Stigende reklametryk på tv, der irriterer seere og flytter opmærksomhed, er en trussel mod kommercielt tv, som bør påvirke priserne, mener Mindshare.

Reklametrykket på tv er eksploderet på ti år, viser den årlige undersøgelse fra Mindshare, hvor bureauet tager temperaturen på reklamemarkedet, særligt forbrugernes holdning til reklamer.

Mængden af leverede TRP’er (target rating point 15-60 år) på alle kommercielle tv-kanaler er steget fra 800.000 i 2004 til ca. 1,4 mio. i 2013, viser Mindshare-udregningen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs