MediaWatch

Mindshare: Reklamemængde truer tv-mediet

Stigende reklametryk på tv, der irriterer seere og flytter opmærksomhed, er en trussel mod kommercielt tv, som bør påvirke priserne, mener Mindshare.

Reklametrykket på tv er eksploderet på ti år, viser den årlige undersøgelse fra Mindshare, hvor bureauet tager temperaturen på reklamemarkedet, særligt forbrugernes holdning til reklamer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Meta truer med at fjerne nyheder fra Facebook

Et amerikansk lovforslag, der skal stille medier stærkere i forhandlinger om betaling for nyhedsindhold på platforme som Facebook, får det sociale medieselskab til igen at true med at fjerne nyhedsartikler.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs