MediaWatch

TV 2: Intet tv-opsving i gang

TV 2-koncernen forventer at lukke årsaftaler for godt 1 mia. kr. - på niveau med sidste år. Men tv-reklameindtægter i 2014 er stadig en uforudsigelig størrelse, advarer kommerciel direktør.

De vigtige årsaftaler mellem tv-selskaber og annoncemarkedet for 2014 er skudt i gang og skal være forhandlet og lukket den 4. marts.

TV 2-koncernen, der i år koncentrerer forhandlingerne med annoncørerne i et forløb på fire uger, har i år lagt en ny samlet kommerciel strategi, der skal sikre TV 2's reklameomsætning i et marked, hvor seerne spreder sig til flere skærme.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Watch Medier opruster og udvider i Norge

Ansættelsen af nyhedsredaktør er en del af danske Watch Mediers norske søstermediers ekspansion. I løbet af 2022 skal han stå for lanceringen af to nye branchemedier.

45.000 så europæisk fodboldkamp hos lokalmedie

Redaktionschef kalder seertallene for ”rigtig flotte” i en lederartikel, efter at regionalavisen sikrede sig rettighederne til at vise Viborg FF’s Conference League-kamp på sin hjemmeside.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs