TV 2: Intet tv-opsving i gang

TV 2-koncernen forventer at lukke årsaftaler for godt 1 mia. kr. - på niveau med sidste år. Men tv-reklameindtægter i 2014 er stadig en uforudsigelig størrelse, advarer kommerciel direktør.

De vigtige årsaftaler mellem tv-selskaber og annoncemarkedet for 2014 er skudt i gang og skal være forhandlet og lukket den 4. marts.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også