MediaWatch

SBS Discovery overvejer Eurosport-køb

SBS Discovery intensiverer sine overvejelser om et køb af Eurosport, der vil gøre mediekoncernen til en mere markant spiller på det danske tv-sportsmarked. 

SBS Discoverys nye nordiske CEO, Henrik Ravn, håber, at moderkoncernen vil knytte sig tættere til Eurosport. Det giver ham adgang til sportsrettigheder, der kan indgå i produktudvikling af bl.a. de danske tv-kanaler.

Samtidig med opkøbet af SBS Media i december 2012, erhvervede Discovery Communications 20 pct. af Eurosport fra franske TF1, for godt 220 mio dollars.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs