MediaWatch

Discovery-Eurosport er næppe en nordisk faktor

Kombinationen Discovery og Eurosport ligner et godt match på europæisk plan, men der er næppe meget at vinde for den nye nordiske konstellation, SBS Discovery Media.

Discovery Communications, der netop nu ekspanderer kraftigt i Norden, er samtidig ny medejer af den pan-europæiske sportskanal Eurosport.

Parallelt med de nordiske overvejelser vil man i den kommende tid udforske alle muligheder for at integrere sportsrettigheder i sin europæiske kanalportefølje.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs