MediaWatch

Discovery-topchef: Planen er ikke færre tv-kanaler

Det nordiske mediemarked er klogere på SBS Discovery's strategi til nytår,  siger manden bag Discovery's internationale ekspansion.

Discovery Communications, der nu udvider sin danske tilstedeværelse med etableringen af det nye ‘SBS Discovery Media’, er en broadcast gigant, der for alvor viser tænder i Norden.  

I alt repræsenterer Discovery 31 tv-brands i 218 lande og territorier,

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs