Bureauer: Forenet SBS Discovery bør styrke kommercielt tv

Omnicom Media og IUM forventer, at prissætning bliver et "hot" emne i forhold til det nye SBS Discovery Media, men også at fusionen kan afbøde kommercielt seertab.

Opdateret. Det første skridt i fusionen af SBS og Discovery blev taget i sidste uge. Som ventet blev salgsafdelingerne som det første slået sammen, og ikke uventet måtte én salgsdirektør forlade posten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også