Bureauchefer: Yousee-aftale er godt nyt for Discovery - men skruer ikke tiden fire år tilbage

I et ellers lunkent tv-marked vil adgangen til ca. 850.000 husstande hjælpe Warner Bros. Discoverys reklameprodukt, vurderer indkøbschefer hos to af de største mediebureauer.
Warner Bros. Discovery har med sin aftale med Yousee "indiskutabelt" styrket sit reklameprodukt, vurderer Mikael Ostenfeld, ansvarlig for medieindkøb hos GroupM Nexus. | Foto: Alyssa Pointer/Reuters/Ritzau Scanpix
Warner Bros. Discovery har med sin aftale med Yousee "indiskutabelt" styrket sit reklameprodukt, vurderer Mikael Ostenfeld, ansvarlig for medieindkøb hos GroupM Nexus. | Foto: Alyssa Pointer/Reuters/Ritzau Scanpix

Det bliver ”indiskutabelt” en hjælp til Warner Bros. Discoverys reklamesælgere, at en strid med Yousee er blevet bilagt, og at Kanal 4 og Kanal 5 er tilbage i Yousees grundpakker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også