Warner Bros. Discovery skuffer forventningerne til første kvartal

Spilsalg under forventninger og et presset tv-marked gav et skuffende førstekvartalsregnskab for Warner Bros. Discovery.
Et svært annoncemarked på tv kan mærkes af Warner Bros. Discovery i første kvartal. | Foto: Eric Gaillard / Reuters / Ritzau Scanpix
Et svært annoncemarked på tv kan mærkes af Warner Bros. Discovery i første kvartal. | Foto: Eric Gaillard / Reuters / Ritzau Scanpix

Et skuffende reklamesalg på tv er blandt årsagerne til, at Warner Bros. Discovery leverer under forventningerne på regnskabet for første kvartal. Det skriver Variety.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også