TV 2 Echos succes skal måles både i og uden for TV 2’s platforme

Det kræver gennemslagskraft på platforme i og uden for TV 2’s økosystem at blive uundværlig for de unge, og derfor skal TV 2 Echo udkomme på alt fra tv til Tiktok, fortæller indholdsdirektør.
Lotte Lindegaard, indholdsdirektør på TV 2. | Foto: Miriam Dalsgaard
Lotte Lindegaard, indholdsdirektør på TV 2. | Foto: Miriam Dalsgaard

TV 2’s nye, samlede indholdsstrategi rettet mod de 20-30-årige er i høj grad også en distributionsstrategi, hvor en hovedopgave bliver at strække og tilpasse nyhedshistorier, dokumentarer og fiktionsserier til forskellige de platforme, som de unge frekventerer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også