TV 2 nedlægger Zulu for at ramme flere unge

”Verden ændrer sig, og vi skal forny os og skifte spor på det rigtige tidspunkt,” siger indholdsdirektør Lotte Lindegaard om sammenlægning af ungeindhold under TV 2 Echo-brandet.
Foto: Miklos Szabo
Foto: Miklos Szabo

TV 2 vinker farvel til ungebrandet Zulu, der har været i luften siden år 2000, og samler sin indsats rettet mod de 20-30-årige i det digitalt fødte TV 2 Echo. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Infomedia fusionerer med det svenske selskab Retriever. | Foto: Infomedia.

    Infomedia fusionerer med svensk selskab

    For abonnenter

    Læs også