"I dag stinker Zulu nok mest af glade drengerøve, der er blevet 50 år"
![Det årlige prisuddelingsshow "Zulu Awards" var et af de store seermæssige trækplastre for TV 2 Zulu. | Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15203372/t1gsyb/ALTERNATES/schema-16_9/20210429-233509-L-8640x5760ma.jpg)
Det er på høje tid, at TV 2 vælger at slukke for Zulu-brandet og samle sin indsats målrettet de unge danskere under TV 2 Echo. Beslutningen om at vaske tavlen ren giver god mening, fordi Zulu har været fastlåst af sin målgruppe og oprindelige udtryk som ironisk drengerøvskanal.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 nedlægger Zulu for at ramme flere unge
For abonnenter