"I dag stinker Zulu nok mest af glade drengerøve, der er blevet 50 år"

At TV 2 Zulu-brandet gøres til fortid, er ifølge kommentatorer den rigtige beslutning. Satsningen på Echo skal være på den nye ungdoms præmisser, hvis det skal blive en succes.
Det årlige prisuddelingsshow "Zulu Awards" var et af de store seermæssige trækplastre for TV 2 Zulu. | Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix
Det årlige prisuddelingsshow "Zulu Awards" var et af de store seermæssige trækplastre for TV 2 Zulu. | Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix

Det er på høje tid, at TV 2 vælger at slukke for Zulu-brandet og samle sin indsats målrettet de unge danskere under TV 2 Echo. Beslutningen om at vaske tavlen ren giver god mening, fordi Zulu har været fastlåst af sin målgruppe og oprindelige udtryk som ironisk drengerøvskanal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også