MediaWatch

Landbrugsmedierne overtager tv-produktionsselskab

Som led i en digitaliseringsstrategi køber udgiver af Landbrugsavisen virksomheden Moot, som bl.a. producerer video og branded content for virksomheder og livestreamer fra events som Folkemødet.

Foto: Screenshot

Produktions- og streamingselskabet Moot bliver 1. juli en del af Landbrugsmedierne, der bl.a. står bag Landbrugsavisen og en række fagmagasiner inden for landbrug. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Landbrugsmedierne har ifølge chefredaktør og adm. direktør Christian Friis Hansen igennem en årrække arbejdet sammen med Moot i forbindelse med forskellige produktioner.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs