Nyt TV 2-fremstød til unge går på vingerne i 2023

Konsolidering af indholdsafdelinger, nye pitchbriefs og en gentænkning af indholdsporteføljen skal danne grobund for et stærkere nyt tilbud til unge seere for TV 2. Udgangspunktet bliver TV 2 Play, men TV 2 Zulu får også en overhaling, siger indholdsdirektør. ”Svagheden er lige nu, at vi har haft lidt for meget, og at det ikke har været relevant nok,” lyder det.
Foto: Miklos Szabo
Foto: Miklos Szabo

TV 2 gav i sidste uge et skub til en organisatorisk snebold, som i løbet af 2022 skal rulle videre og udvikle sig til en komplet gentænkning af broadcasterens tilbud til målgruppen på 20 til 30 år, som der ikke er godt nok fat i, som tingene står i dag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også