MediaWatch

Nyt TV 2-fremstød til unge går på vingerne i 2023

Konsolidering af indholdsafdelinger, nye pitchbriefs og en gentænkning af indholdsporteføljen skal danne grobund for et stærkere nyt tilbud til unge seere for TV 2. Udgangspunktet bliver TV 2 Play, men TV 2 Zulu får også en overhaling, siger indholdsdirektør. ”Svagheden er lige nu, at vi har haft lidt for meget, og at det ikke har været relevant nok,” lyder det.

Foto: Miklos Szabo

TV 2 gav i sidste uge et skub til en organisatorisk snebold, som i løbet af 2022 skal rulle videre og udvikle sig til en komplet gentænkning af broadcasterens tilbud til målgruppen på 20 til 30 år, som der ikke er godt nok fat i, som tingene står i dag.

Ifølge indholdsdirektør Lotte Lindegaard går den nye satsning i luften i starten af 2023.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs