Viaplay-chef: "Lokalt indhold er en nøglefaktor for vores succes"

Der skal lægges flere kræfter i lokalproduceret indhold i de nye europæiske markeder, Viaplay er udbredt til. Samtidig får drama og fantasy en højere plads i Nents produktionshierarki forud for vinterens Viaplay-udrulning i USA, siger indholdsdirektør.
Filippa Wallestam har de seneste to år tegnet Viaplays indholdsstrategi som EVP og Chief Content Officer i Nent | Foto: PR/Nordic Entertainment Group (Nent)
Filippa Wallestam har de seneste to år tegnet Viaplays indholdsstrategi som EVP og Chief Content Officer i Nent | Foto: PR/Nordic Entertainment Group (Nent)

Nordic Entertainment Group (Nent) har fundet rillen, der kanaliserer abonnenter til streamingtjenesten Viaplay og vil i de kommende år forsøge at fastholde og udhugge en central plads på det nordiske og europæiske marked - og finde et nyt nichepublikum i USA.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også