MediaWatch

Telia føjer Netflix til mobilabonnement i jagten på familier

Netflix bliver en del af to nye mobilabonnementer hos Telia som led i målsætningen om at få flere familier på kundelisten.

Privatkunddirektør Lone Kyhl Henriksen | Foto: PR/Telia

Telia opruster i konkurrencen om mobilkunderne og føjer Netflix til udvalget i to nye mobilabonnementer. Det oplyser teleselskabet i en pressemeddelelse.

Aftalen kommer som et led i Telias strategi om sætte sig på målgruppen i familie-segnentet med løsninger, der kombinerer mobil, tv og internet. Ud over Netflix har Telia i forvejen streamingtjensterne Discovery+, HBO og Spotify.

"Størstedelen af danskerne vil gerne samle familiens løsninger indenfor mobiltelefoni, internet og streaming hos én udbyder. Samtidig stiller familierne høje krav til kvaliteten af deres underholdningsløsninger. Derfor har vi i Telia en ambition om at tilbyde de mest populære underholdningsløsninger i vores kundetilbud," udtaler Lone Kyhl Hendriksen, direktør for Telias privatforretning.

Prisen for abonnementerne med Netflix inkluderet bliver henholdsvis 299 kr. og 219 kr. månedligt afhængig af datamængde.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opskalering i Egmont, tv-tal fra året der gik og oprustning på cybersikkerhed har været med til at sætte farve på denne uge i den danske mediebranche. Få overblik over paletten med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs