Rapport: Streaming er blevet mainstream på mediemarkedet

Forbruget af streamingtjenester vokser år for år, og i 2020 var der næsten lige så mange danskere, der streamede ugentligt, som der så traditionelt tv. Det viser ny delrapport, der sætter tal på udbredelsen af bl.a. Netflix, Mofibo og Podimo.
Foto: Jonas Olufson/Ritzau Scanpix
Foto: Jonas Olufson/Ritzau Scanpix

Streaming er for alvor kommet for at blive og er snart en lige så integreret del af hverdagen for den danske befolkning, som traditionelt flow-tv. Det viser delrapporten "Kort nyt om streamingtjenester", der er en del af af Slots- og Kulturstyrelsens årlige kortlægning af mediernes udvikling i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også