Nordisk Discovery-topchef: Vi har tre udfordringer på det danske flow-marked

Discoverys udfordringer på flow-tv kan i Danmark koges ned til begrænset teknisk distribution, at adskille kerneindholdet fra konkurrenternes og at retfærdiggøre stadigt dyrere investeringer i linært tv-indhold og sportsrettigheder, lyder det fra selskabets ledelse i Norden.
James Gibbons, Discoverys direktør for Norden, Storbritannien og Irland. | Foto: DISCOVERY NETWORKS/PR
James Gibbons, Discoverys direktør for Norden, Storbritannien og Irland. | Foto: DISCOVERY NETWORKS/PR

Discovery Networks har ikke fået nye distributionsaftaler i hus efter bruddet med Yousee ved udgangen af 2019, som resulterede i, at selskabet mistede omkring halvdelen af sin flow-tv-distribution.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også