MediaWatch

Nordisk Discovery-topchef: Vi har tre udfordringer på det danske flow-marked

Discoverys udfordringer på flow-tv kan i Danmark koges ned til begrænset teknisk distribution, at adskille kerneindholdet fra konkurrenternes og at retfærdiggøre stadigt dyrere investeringer i linært tv-indhold og sportsrettigheder, lyder det fra selskabets ledelse i Norden.

James Gibbons, Discoverys direktør for Norden, Storbritannien og Irland. | Foto: DISCOVERY NETWORKS/PR

Discovery Networks har ikke fået nye distributionsaftaler i hus efter bruddet med Yousee ved udgangen af 2019, som resulterede i, at selskabet mistede omkring halvdelen af sin flow-tv-distribution.

Porteføljen af flow-kanaler såsom Kanal 5 og Kanal 4 er fortsat en prioritet, og det vil ikke ændre sig inden for den overskuelige fremtid.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs