MediaWatch

Nordisk Discovery-topchef: Vi har tre udfordringer på det danske flow-marked

Discoverys udfordringer på flow-tv kan i Danmark koges ned til begrænset teknisk distribution, at adskille kerneindholdet fra konkurrenternes og at retfærdiggøre stadigt dyrere investeringer i linært tv-indhold og sportsrettigheder, lyder det fra selskabets ledelse i Norden.

James Gibbons, Discoverys direktør for Norden, Storbritannien og Irland. | Foto: DISCOVERY NETWORKS/PR

Discovery Networks har ikke fået nye distributionsaftaler i hus efter bruddet med Yousee ved udgangen af 2019, som resulterede i, at selskabet mistede omkring halvdelen af sin flow-tv-distribution.

Porteføljen af flow-kanaler såsom Kanal 5 og Kanal 4 er fortsat en prioritet, og det vil ikke ændre sig inden for den overskuelige fremtid.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs