TV 2 bruger Youtube og Facebook til at drive salg og kendskab: "Business-casen er positiv"
![Kommunikations- og marketingdirektør Jacob Weinreich kom til TV 2 i 2015 som marketingchef | Foto: TV 2 Danmark](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12955191.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7fnfic25ar62ej2g6vs.jpg)
Brugere på Youtube har klikket sig ind på TV 2's videoer over en halv milliard gange, men platformen er sekundær i broadcasterens marketingstrategi, når det gælder eksterne platforme. Facebook er mere effektiv til at skabe stærke bånd mellem bruger og broadcaster. Men alle de udbredte sociale medier kan - og skal - bruges til at få nye kunder i butikken, forklarer TV 2's kommunikations- og marketingdirektør, Jacob Weinreich.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.