MediaWatch

TV 2 har høje forventninger til kundetilgang efter partnerskab med Paramount+

Det dugfriske partnerskab med den amerikanske streamingtjeneste Paramount+ skal sætte TV 2 Play i kontakt med nye kundegrupper og styrke fastholdelsen af eksisterende, siger salgsdirektør.

Salgsdirektør for TV 2's betalings-tv, Stig Møller Christensen. | Foto: TV 2 / DANMARK

TV 2 Play får friske farver på indholdspalletten med et nyt partnerskab med ViacomCBS' streamingtjeneste Paramount+. Play-kunder får gratis adgang til Paramount+ i juli måned og kan derefter tilkøbe tjenesten til en nedsat pris.

Paramount-partnerskabet er det seneste i en række, der skal suge flere streamingkunder til TV 2 Play og indfri ambitionen om at nå 1,3 mio. abonnenter i 2025. Det er godt og vel en fordobling af den nuværende abonnementsbase. Og den billigere adgang til det store bagkatalog af udenlandske film og serier hos Paramount+ skal altså være med til udvide kundekredsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs