TV 2 har høje forventninger til kundetilgang efter partnerskab med Paramount+

Det dugfriske partnerskab med den amerikanske streamingtjeneste Paramount+ skal sætte TV 2 Play i kontakt med nye kundegrupper og styrke fastholdelsen af eksisterende, siger salgsdirektør.
Salgsdirektør for TV 2's betalings-tv, Stig Møller Christensen. | Foto: TV 2 / DANMARK
Salgsdirektør for TV 2's betalings-tv, Stig Møller Christensen. | Foto: TV 2 / DANMARK

TV 2 Play får friske farver på indholdspalletten med et nyt partnerskab med ViacomCBS' streamingtjeneste Paramount+. Play-kunder får gratis adgang til Paramount+ i juli måned og kan derefter tilkøbe tjenesten til en nedsat pris.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også