MediaWatch

TV 2 har høje forventninger til kundetilgang efter partnerskab med Paramount+

Det dugfriske partnerskab med den amerikanske streamingtjeneste Paramount+ skal sætte TV 2 Play i kontakt med nye kundegrupper og styrke fastholdelsen af eksisterende, siger salgsdirektør.

Salgsdirektør for TV 2's betalings-tv, Stig Møller Christensen. | Foto: TV 2 / DANMARK

TV 2 Play får friske farver på indholdspalletten med et nyt partnerskab med ViacomCBS' streamingtjeneste Paramount+. Play-kunder får gratis adgang til Paramount+ i juli måned og kan derefter tilkøbe tjenesten til en nedsat pris.

Paramount-partnerskabet er det seneste i en række, der skal suge flere streamingkunder til TV 2 Play og indfri ambitionen om at nå 1,3 mio. abonnenter i 2025. Det er godt og vel en fordobling af den nuværende abonnementsbase. Og den billigere adgang til det store bagkatalog af udenlandske film og serier hos Paramount+ skal altså være med til udvide kundekredsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs