MediaWatch

Nent dropper samarbejde med Telia i Norge

Forhandlingerne om en ny distributionsaftale mellem Telia og Nordic Entertainment Group i Norge er forlist og efterlader 475.000 nordmænd uden adgang til at kunne se bl.a. Champions League.

Foto: Rune Aarestrup Pedersen/Ritzau Scanpix

Det er ikke lykkedes Telia og Nordic Entertainment Group (Nent) at få enderne til at mødes om en ny distributionsaftale. Derfor er der sat punktum for samarbejdet, siger kommerciel direktør for Nent, Kim Poder, til Nettavisen.no.

Han opfordrer samtidig Telia til at melde klart ud til sine kunder, at der ikke kommer en aftale.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs