MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

TV 2 skal have ny nyhedsdirektør og udvider direktionen, Costume eksporterer kommercielt koncept, direktørfyring udløser uro i Waoos ejerkreds, og finansmedie trækker stikket i Danmark. Her får du overblikket over ugens medienyt.

Mikkel Hertz stopper som nyhedsdirektør hos TV 2. Han fortsætter i et nyt job som journalistisk chef. | Foto: Jonas Olufson

Nok engang er det blevet fredag og dermed tid til at gøre nyhedsugen i mediebranchen op – hop ombord på en rundfart her.

Første nedslagspunkt er en omorganisering hos TV 2. Den betyder, at Mikkel Hertz stopper som nyhedsdirektør, men fortsætter i ny chefrolle, mens programdirektør Lotte Lindegaard fra nytår får titel af indholdsdirektør med det øverste ansvar også for nyheder, ligesom hun får plads i TV 2's direktion.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs