Briefing: Ugen i mediebranchen

TV 2 skal have ny nyhedsdirektør og udvider direktionen, Costume eksporterer kommercielt koncept, direktørfyring udløser uro i Waoos ejerkreds, og finansmedie trækker stikket i Danmark. Her får du overblikket over ugens medienyt.
Mikkel Hertz stopper som nyhedsdirektør hos TV 2. Han fortsætter i et nyt job som journalistisk chef. | Foto: Jonas Olufson
Mikkel Hertz stopper som nyhedsdirektør hos TV 2. Han fortsætter i et nyt job som journalistisk chef. | Foto: Jonas Olufson

Nok engang er det blevet fredag og dermed tid til at gøre nyhedsugen i mediebranchen op – hop ombord på en rundfart her.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også