Disney vil vinde danske streaminghjerter med eksklusivt bagkatalog og spiselig pris

Med en pris, der er lavere end flere konkurrenter, et indholdskatalog fra velkendte brands og eksklusivitet på eget indhold går Disney+ tirsdag ind på det danske marked for fuld musik. Analytiker spår gedigen tilslutning til den nye streamingtjeneste. Yousee holder distributionskortene tæt til kroppen.
Foto: Steven Senne/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Steven Senne/AP/Ritzau Scanpix

Det er et medieselskab i den tunge vægtklasse, som tirsdag træder ind i kampen om seernes tid og penge på det danske streamingmarked. Knap et år efter lanceringen i USA, Canada og Holland ser Disney+ nemlig dagens lys i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også