TV Avisen har fået mærkbart seerboost under coronakrisen

Danskerne øgede forbruget af nyheder under coronakrisen, og hos DR oplevede man bl.a. seertallene til TV Avisen stige, viser en løbende måling fra DR.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Danskerne fik trang til flere nyheder under coronanedlukningen, viser en ny opgørelse fra DR Medieforskning, der har kortlagt befolkningens nyhedsforbrug i løbet af de seneste måneder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også