DR lapper huller i sendeplan med sommerbyge af nye tv-produktioner

Efter udskydelsen af fodbold-EM og OL har DR sendt et tocifret millionbeløb i arbejde og fordoblet antallet af nye sommerformater. Indkøbet vil sende DR's udlægning til eksterne producenter op mod 600 mio. kr. i år, forklarer mediedirektør.
Fra DR's musikalske sommertogt på Svendborg havn | Foto: Carsten Andersen/DR
Fra DR's musikalske sommertogt på Svendborg havn | Foto: Carsten Andersen/DR

Selvom seerne må vente et år med at se det danske landshold på banen i fodbold-EM, behøver de ikke lægge klaphatten helt væk foran fjernsynet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også