Analyse: Superligaen sendes i udbud før tid på tv-marked i transformation

Et lille år før tid bliver Superligaen i denne uge udbudt frem til 2024. For både klubber og tv-stationer er der store penge på spil. MediaWatch ser på de sandsynlige bydere, de mindre sandsynlige og jokerne i billedet.
Foto: Ritzau Scanpoix/Casper Dahlhoff/Arkiv
Foto: Ritzau Scanpoix/Casper Dahlhoff/Arkiv

Det er en tv-vare fra den allerøverste hylde, der bliver sat til salg i denne uge, når medierettighederne til den bedste danske fodboldrække, Superligaen, udbydes for perioden 2021 til 2024.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også