Faldende tv-sening presser TV 2's reklamesalg

TV 2 tog igen seerandele i 2018, men faldet i danskernes tv-tid trykkede TV 2's reklameomsætning nedad. Stationen har dog ikke opgivet at stabilisere udviklingen, siger afgående topchef, Merete Eldrup.
Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2
Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2

Det var med vækst på flere parametre, at adm. direktør Merete Eldrup onsdag afleverede sit formentlig sidste årsregnskab som adm. direktør for TV 2, efter topchefen tidligere på året meldte sin afgang.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også