MediaWatch

TV 2: Vi regner hverken med at åbne eller lukke nichekanaler

Selvom TV 2 Play har strategisk hovedfokus, og den klassiske distribution af tv-kanaler er under pres, har TV 2 ingen planer om at ændre kanalstrukturen med fem nichekanaler, der er en større indtjeningsmotor end hovedkanalen.

Anne Engdal Stig Christensen, indholdsdirektør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2

Mens DR lægger an til en digital fremtid med færre flowkanaler og streamingtjenesten DR TV som en hovedindgang, ser øvelsen en anelse anderledes ud på TV 2.

Også her er streamingtjenesten TV 2 Play i centrum og omdrejningspunktet for TV 2's strategi de kommende tre år, l ød det fra Merete Eldrup, selskabets adm. direktør.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 i Norge opruster digitalt

Egmonts store norske tv-forretning øger bemandingen på tv2.no med 30 stillinger som led i en digital opgrading, der bl.a. skal styrke nyhedsformidlingen på breaking.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs