TV 2: Vi regner hverken med at åbne eller lukke nichekanaler

Selvom TV 2 Play har strategisk hovedfokus, og den klassiske distribution af tv-kanaler er under pres, har TV 2 ingen planer om at ændre kanalstrukturen med fem nichekanaler, der er en større indtjeningsmotor end hovedkanalen.
Anne Engdal Stig Christensen, indholdsdirektør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2
Anne Engdal Stig Christensen, indholdsdirektør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2

Mens DR lægger an til en digital fremtid med færre flowkanaler og streamingtjenesten DR TV som en hovedindgang, ser øvelsen en anelse anderledes ud på TV 2.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også