TV 2 vil skrue op for anbefalinger på Play: "Der kan vi klart blive bedre"

Efter fokus på at få teknikken til at spille er næste skridt for TV 2's streamingtjeneste at sætte indholdet bedre i spil over for seerne. Her står TV 2-tilbuddet ifølge adm. direktør "ikke dér, hvor det skal stå."
Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Ritzau Scanpix/Thomas Lekfeldt
Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Ritzau Scanpix/Thomas Lekfeldt

I ugen hvor TV 2 har lagt ungdommen bag sig og fejret 30 års fødselsdag, tager tv-koncernen samtidig næste skidt ud på det digitale tv-marked, hvor selskabet i bagagen har mere beskedne 14 års erfaring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også