MediaWatch

TV 2 vil skrue op for anbefalinger på Play: "Der kan vi klart blive bedre"

Efter fokus på at få teknikken til at spille er næste skridt for TV 2's streamingtjeneste at sætte indholdet bedre i spil over for seerne. Her står TV 2-tilbuddet ifølge adm. direktør "ikke dér, hvor det skal stå."

Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Ritzau Scanpix/Thomas Lekfeldt

I ugen hvor TV 2 har lagt ungdommen bag sig og fejret 30 års fødselsdag, tager tv-koncernen samtidig næste skidt ud på det digitale tv-marked, hvor selskabet i bagagen har mere beskedne 14 års erfaring.

TV 2 Play står i centrum for TV 2's nye, treårige strategiplan. Der er ganske vist ikke udsigt til, at TV 2 skærer i de seks flow-kanaler, men hovedfokus vil være på at udvikle streamingtjenesten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs