Efter år med urigtig salgspraksis: Mange annoncører berørt af reklamesag

Sagen om manipuleret salg i Dansk Reklame Film sætter mediebureauerne på ekstraarbejde, lyder det fra to bureauer, der ser behov for skærpet dokumentation – i hvert fald i en overgang – i kølvandet på sagen.
Foto: Ritzau Scanpix/Anne Bæk
Foto: Ritzau Scanpix/Anne Bæk

Der venter et længere logistisk efterspil, inden Dansk Reklame Film, der er ejer af Nordisk Film, kan sætte punktum for sagen om uretmæssig salgspraksis, der kom for en dag tidligere på ugen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også