MediaWatch

Radioselskab udvider digital satsning

Danmarks største kommercielle radioselskab går frem på annonceomsætning og planlægger at øge sine digitale aktiviteter i 2017.

Carsten Snejbjerg/Polfoto
Foto: Carsten Snejbjerg/Polfoto

Mens annonceomsætningen er dykket kraftigt for de fleste trykte medier, har radio oplevet en mærkbar fremgang.

32,4 pct. gik annonceomsætningen frem i første halvår af 2016, viser nye tal fra brancheorganisationen Kreativitet og Kommunikations MediaIndex. Det svarer til en stigning fra 54 mio. kr. i 2015 til 71 mio. kr. i første halvdel af 2016.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere