I efteråret fik Berlingske Media ny økonomidirektør i Michael Bjerregaard, der tog et skridt op fra en stilling som koncernøkonomichef i mediehuset.
Udnævnelsen af Michael Bjerregaard skete i forbindelse med barberingen af direktionen i Berlingske Media, hvor daværende økonomidirektør Peter Nordgaard forlod koncernen. Også daværende marketingdirektør Mark Hammerich og daværende bladdirektør John Kristensen stoppede.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.